Gode gaveideer

Te skrin

Gaven til alle som elsker te!

Utsøkte smaker i flott gaveskrin

Rakura er vår leverandør av te. Rakura dyrker te på plantasjer i Ilam, ved foten av Himalaya.  I dette området i Nepal dyrkes te av aller beste kvalitet og vår leverandør er sertifisert som produsent etter de høyeste standarder.

Forkle iCare beige

Praktisk og robust forkle for matlaging inne og ute. Leveres i sort og beige.

Forkle med to lommer, håndsydd i Nepal. Produsert i robust Kanvas.

Når du kjøper dine gaver fra iCare, bidrar du til å opprettholde produksjon og arbeidsplasser i Nepal. Alle våre produkter produseres i Nepal og skaper viktig aktivitet i dette hardt prøvede landet.

Alle inntektene fra salget av iCare-produkter går til våre prosjekter i Asia og Afrika. De bidrar til øyeoperasjoner, samt trening og opplæring av de som ikke kan få synet tilbake. I tillegg til å gi mennesker synet tilbake, bidrar vi gjennom iCare til at blinde og svaksynte i flere av verdens fattigste land får en mulighet til et verdig liv.

kr.  250,-

Forkle iCare sort

Praktisk og robust forkle for matlaging inne og ute. Leveres i sort og beige.

Forkle med to lommer, håndsydd i Nepal. Produsert i robust Kanvas.

kr.  250,-

Kortpakke iCare:-) - anledning

Flotte kort til enhver anledning. Eske med 10 kort og konvolutter. Kortene er håndlagde i Nepal.

I Nepal er produksjon av håndlagede kort en viktig næring som gir arbeid til mange kvinner. Vi har satt sammen to pakker med kort, en med julemotiver og en med kort for alle anledninger.

Hver pakke inneholder 10 kort og konvolutter.

Kjøper du disse kortene bidrar du ikke bare til å gi mennesker synet tilbake, men også til å skape viktige arbeidsplasser i Nepal.

kr.  200,-

Kortpakke iCare:-) - julekort

Flotte julekort. Eske med 10 kort og konvolutter. Kortene er håndlagde i Nepal.

Hver pakke inneholder 10 kort og konvolutter.

kr.  200,-

Ole Martins krydderblandinger

Ole Martin Alfsens krydderblandinger. Tre blandinger i flott gavepakning.

Ole Martin Alfsen er en av landets mest kjente kokker. Han har gitt ut en rekke kokebøker, og er blant annet kjent fra 4-stjerners middag på TV Norge.

Ole Martin har satt sammen tre spennende krydderblandinger, som er pakket som en gavepakning.

De forskjellige blandingene inneholder krydder fra land i hele verden og er satt sammen i Nepal.

Blandingene inneholder ikke salt og tilsetnings-stoffer, bare krydder!

Når du kjøper dine gaver fra iCare, bidrar du til å opprettholde produksjon og arbeidsplasser i Nepal. Alle våre produkt produseres i Nepal og skaper viktig aktivitet i dette hardt prøvede landet.

Alle inntekter fra salget av iCare-produkter går til våre prosjekter i Asia og Afrika. De bidrar til øyeoperasjoner, samt trening og opplæring av de som ikke kan få synet tilbake. I tillegg til å gi mennesker synet tilbake, bidrar vi gjennom iCare til at blinde og svaksynte i flere av verdens fattigeste land får en mulighet til et verdig liv.

kr.  330,-

Te-skrin med 160 te-poser

I Nepal produseres det te av alle beste kvalitet! Skrinet inneholder 160 poser, fordelt på 10 utsøkte smaker. En flott gave!

Utsøkte smaker i flott gaveskrin

Rakura er vår leverandør av te og dyrker te på plantasjer i Ilam, ved foten av Himalaya. I Nepal dyrkes te av aller beste kvalitet. Rakura er sertifisert som produsent etter de høyeste standarder.

Skrinet inneholder

English Breakfast tea
Rakura Black tea
Sencha Green tea
Organic Green tea
Lemon&Honey tea
Black + Peach tea
Green + Chamomile tea
Green + Peppermint tea
Green + Citrus Fruits tea

Alle som liker te vil elske denne gaven!

kr.  799,-